Menu Sluiten

Voordelen Wanden Kantoor

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Advies Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – kantoorinrichting – 

Wenst u meer info over voordelen wanden kantoor kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Voordelen Wanden Kantoor

Kantoormeubilair | Kantooroplossing | Kantoorinrichting | Meubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Voordelen wanden kantoor

infodesomer.be over ons blog contact totale kantoorinrichting kantoorinrichting renovatie en uitvoeringswerken grond en d plannen volledige cordinatie duurzame kantoorinrichting creativiteit kantoormeubelen eigen meubeldienst ons aanbod ruimtes concentratieplekken directiekantoren kantines refters koffiecorners ontvangst receptie vergaderzalen werkplekken oplossingen akoestiek ergonomie groen op kantoor interieurstyling kabelmanagement landschapskantoor maatwerk scheidingswanden stofferen verlichting collecties tooon. Collectie tooon. Chair collectie tooon. Table collectie ton sur tooon. Collectie ton sur tooon. Divider collectie ton sur tooon. Table collectie tst edo tst low elin barkruk tec. .

om de gebruikerservaring van deze site te verbeteren gebruikt deze website cookies voordelen wanden kantoor prijs aanvragen Ik ga akkoord ik ga niet akkoord lbltogglenavigation totaalinrichting projecten over ons nieuws contact zoekterm kantoor meeting lunch onthaal akoestiek sfeer zoekterm deze website is eigendom van joye kantoorinrichting nv. Contactgegevens joye kantoorinrichting nv ter donkt deerlijk adres maatschappelijk zetel joye kantoorinrichting nv ter donkt deerlijk telefoon email infojoyekantoor.be ondernemingsnummer btw be .. Door de toegang tot en het gebruik van de website verklaart u zich uitdrukkelijk akkoord met de volgende algemene voorwaarden. Intellectuele eigendomsrechten de inhoud van deze site met inbegrip van de merken logo s tekeningen data product of bedrijfsnamen teksten beelden e.d Informeer je over voordelen wanden kantoor Zijn beschermd door intellectuele rechten en behoren toe aan joye kantoorinrichting nv of rechthoudende derden. Beperking van aansprakelijkheid de informatie op de website is van algemene aard. De informatie is niet aangepast aan persoonlijke of specifieke omstandigheden e.

Het domein van Voordelen wanden kantoor

interieurschrijnwerk winkelinrichting kantoorinrichting particulieren solid surface bewerker wie zijn wij contact uw partner in interieurschrijnwerk contacteer ons frisse en moderne kantoorinrichting ook voor uw kantoorinrichting in belgieuml heeft bram bouwtechnologie alles in huis om u een ongeeumlvenaard resultaat te bieden. Net zoals bij winkelinrichting gaan we aan de slag met veel respect voor uw eigen ideeeumln en stijl van uw voorkeur. Renoveren en afwerken of het nu gaat om een renovatie van uw kantoorruimte of u opent binnenkort een nieuw kantoor we nemen het allemaal met veel plezier ter harte. Interieur en maatwerk is immers ons vak. Om een kwalitatief resultaat te waarborgen gaan we bovendien steeds te werk met hoogwaardig materiaal verkrijgbaar in een afwerking naar keuze. Breng ons op de hoogte benieuwd hoe we uw kantoorinrichting verwezenlijken neem zeker contact op met bram bouwtechnologie en breng ons op de hoogte van uw plannen. Indien gewenst bezorgen .