Menu Sluiten

Comfortabele Akoestiek Op De Werkplek

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over comfortabele akoestiek op de werkplek kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Comfortabele Akoestiek Op De Werkplek


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Comfortabele akoestiek op de werkplek

NO AI

skip to content alternativ amnagement et rnovation de bureau professionnel menu wie zijn wij diensten producten realisaties nieuws webshop contact jobs home wie zijn wij diensten producten realisaties nieuws webshop contact steelcase steelcase zoeken wanneer individuen worden samengebracht met een gemeenschappelijk doel in een ruimte die aan hun behoeften voldoet kunnen we de algemene betrokkenheid en prestaties van de organisatie verbeteren comfortabele akoestiek op de werkplek rendeert op korte termijn In een wereld die steeds complexer en concurrerender wordt is ruimte belangrijker dan ooit. Steelcase en alternativ workspace solutions helpen u ruimtes te creren die de prestaties van uw medewerkers teams en bedrijf verbeteren. Bezoek de steelcase website. Nieuws categorien alle artikelen categorien dossier nieuws verwezenlijkingen nieuws alternativ lanceert een nieuwe afdeling met de komst van romeo mogos audiovisueel consultant en specialist in de integratie van technologische hulpmiddelen in professionele werkplekken lanceert alternativ een gloednieuwe afdeling. Doel inspelen op de vraag van bedrijven naar een meer en.

email interieurfedrigo.be telefoon home over ons activiteiten residentieel retail kantoorinrichting leisure healthcare blog jobs contact maatwerk kantooroplossingen voor optimaal werkklimaat kantoren maatwerk kantooroplossingen voor een optimaal werkklimaat bij fedrigo interieur zijn we gespecialiseerd in het leveren van maatwerk kantooroplossingen die zorgen voor een optimaal werkklimaat. We werken nauw samen met u en uw architect om de visie van het kantoorontwerp tot leven te brengen en een inspirerende werkplek te realiseren. xbxbxbxbxbxbxb met ons ervaren team van vakbekwame interieurbouwers zorgen we voor een vlekkeloze uitvoering van het ontwerp. Of het nu gaat om het installeren van werkstations het crexebren van ergonomische vergaderruimtes of het inrichten van ontspanningsruimtes we streven ernaar om een kantooromgeving te crexebren die functionaliteit comfort en esthetiek combineert.contacteer ons van visie naar realisatie onze expertise in kantoorinrichting bij fedrigo interieur begrijpen we dat een goed ontworpen.

Informatie over Comfortabele akoestiek op de werkplek

de website maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te verbeteren wenst u meer informatie over comfortabele akoestiek op de werkplek Meer info home producten bureaus dynamisch werken directiemeubilair zitmeubelen soft seating tafels vergadertafels opbergen kantoorkasten onthaal akoestische oplossingen kantooraccessoires kantoorinrichting winkels over ons catalogus aanvragen klantenservice blog referenties vacatures registreren inloggen nederlands franais over ons catalogus aanvragen klantenservice blog registreren inloggen nederlands franais euro home producten bureaus dynamisch werken directiemeubilair zitmeubelen soft seating tafels vergadertafels opbergen kantoorkasten onthaal akoestische oplossingen kantooraccessoires kantoorbenodigdheden kantoorinrichting winkels referenties vacatures home blog blog buro market gaat steeds op zoek naar producten en diensten om de kwaliteit van uw werkplek te optimaliseren. Wij werken hiervoor samen met leveranciers die specialisten zijn in hun vakgebied. Meer i.